Veriler açıklandı! İşte İstanbul’da fiyatı en fazlaca artan ve azalan ürünler…

02.09.2022 10:42 Haber Deposu: İHA Ağustos ayında Kültür Eğitim ve Eğlence Harcamaları grubunda yer edinen maç giriş bileti tutarı yüzde 90,90 ile fiyatı en fazla artış gösteren ürün oldu.
İstanbul Tecim Odası (İTO), piyasaların şeffaflığını sağlamak ve kamuoyunu bilgilendirmek amacıyla, geçen Ağustos ayında bundan önceki aya gore İstanbul’da perakende fiyatı en fazla artan ve azalan ürünleri, tutarları ve değişiklik oranlarıyla beraber deklare etti. İTO’nun İstanbul Ücretliler Geçinme İndeksi’nde yer edinen 242 ürünün 106’sının perakende fiyatı artarken, 23 ürünün fiyatı düştü, 113 ürünün fiyatı ise değişmedi.
2022 AĞUSTOS AYINDA MAÇ GİRİŞ BİLETİ YÜZDE 90,90 ARTTI
Ağustos ayında Kültür Eğitim ve Eğlence Harcamaları grubunda yer edinen maç giriş bileti tutarı yüzde 90,90 ile fiyatı en fazla artış gösteren ürün oldu. Fiyatında artış yaşanmış olan öteki ürünler; Ulaştırma ve Komünikasyon Harcamaları grubundan yüzde 50 ile mektup gönderim tutarı, Besin Harcamaları grubundan yüzde 28,09 ile limon, aynı gruptan yüzde 24,10 ile salça, Kültür Eğitim ve Eğlence Harcamaları grubundan yüzde 22,15 ile otel oda konaklama tutarı, Besin Harcamalarından yüzde 19,71 ile soğan ve yüzde 17,96 bamya oldu. G7’nin Rus petrolüne taban fiyat uygulaması gündemde… Novak: Bu tamamen saçma bir düşünce!
2022 AĞUSTOS AYINDA ŞEFTALİ YÜZDE 32,39 UCUZLADI
2022 Ağustos ayında Besin Harcamaları grubunda yer edinen şeftali fiyatı yüzde 32,39 gerileme göstererek fiyatı en fazla azalan ürün oldu. Fiyatında azalış izlenen öteki ürünler; Besin Harcamaları grubundan yüzde 23,71 ile erik, yüzde 22,18 ile yaş üzüm, yüzde 21,59 ile armut, yüzde 17,35 ile biber, yüzde 16,87 ile karpuz, yüzde 16,83 ile taze fasulye oldu.

Son Dakika Haberler