Ticketmaster, NFT Biletleme Projesi için Dapper Labs’ın Flow Blockchain ile Ortak Oldu

Biletleme devi Ticketmaster, belirli etkinlikler için biletlerin değiştirilemez tokenler (NFT’ler) olarak basılması için Dapper Labs’ın Flow blok zincirini benimseyeceğini duyurdu. Ticketmaster, Flow blok zincirini kullanarak, bilet sahipleri için “katılım kanıtı” sağlayacak etkinliklerden ilkin, esnasında yada sonrasında bilet sahipleri için NFT’leri basabilecek. Biletler hemen sonra gerçek dünyadaki hatıralar şeklinde değerlerini koruyacağı için gelecekte takas edilebilir ve satılabilir, sadece bununla beraber etkinlikle ilgili premium sanal içeriğin kilidini açmak ve muhtemelen gelecekteki biletler yada ürünler için indirimler için kullanılabilir. altı ay sonrasında Dapper Labs ve Ticketmaster sükunet içinde bir NFT pilot programı başlattı. İçinde Ticketmaster, bu yıl Super Bowl LVI şeklinde belirli etkinliklerin katılımcılarına hatıra olarak otomatikman bilet NFT’leri yayınladı. Dapper’a bakılırsa pilot programda altı aylık bir süre içinde beş milyondan fazla Flow NFT basıldı ve etkinlikler içinde Apollo Tiyatrosu, Sebastian Maniscalco, The Black Crowes ve Gavin DeGraw yer aldı. Ortaklık ile Ticketmaster, kullananların hatıra NFT’lerini saklamaları için dijital bir cüzdan ve pazar yeri. Kullanıcılar cüzdanı ve galeriyi kullanarak biletlerini görebilecek ve sergileyebilecekler – ideal olarak konserlere ve etkinliklere giden kişilerin arkadaşlarına katılımlarından posterler yada tişörtler göstereceği şekilde.”Etkinlik organizatörleri Biletleri ile hayranlara bir NFT sunmayı seçen kişiler, bu yeni teknolojiyi geniş ölçekte ilgili ve ilişkilendirilebilir hale getirmek için gerçek bir fırsata sahipler” diyen Ticketmaster İşletme ve Gelir Başkan Yardımcısı Brendan Lynch bir blog yazısında şunları söylemiş oldu: Flow, şundan dolayı blok zincirleri fanatik iştirakı ve sorunsuz tüketici deneyimleri için hususi olarak oluşturuldu.”Dapper Labs, en oldukca spor fanatiklerinin basketbol video klipleri içeren NFT’leri satın alabileceği, satabileceği ve takas edebileceği bir pazar yeri olan NBA Top Shot ile tanınır. İlk olarak 2020’de piyasaya sürüldü. NBA Top Shot ek olarak Flow blok zincirinde piyasaya sürüldü ve 1,5 milyondan fazla kullanıcıya ve 20 milyon pazar yeri işlemine ve toplam işlem hacminde 1 milyar dolara (kabaca 8.000 Rs. crore) ulaştı.

Teknoloji Haberleri