Ola, Uber’in Hintli Ortaklarından Arka Güvenlik Kemerinin Çalışmasını Sağlamalarını İstediğini Söylemiş oldu

Yolcu çağırma şirketi Uber Technologies, mahalli bir iş adamının hususi otomobilinin karıştığı bir kazada yaşamını kaybetmesinden günler sonrasında, Hindistan’daki sürücülerinden araçlarındaki arka koltuk güvenlik kemerlerinin yolcular tarafınca erişilebilir olmasını sağlamalarını istedi. Dünyanın dördüncü en büyük otomobil pazarı olan Hindistan’da güvenlik hamlesi. Eylül ayının başlarında, Hintli Tata Sons’un eski başkanı Cyrus Mistry, Mercedes’inin karıştığı bir kazada öldü ve mahalli basın, arkada otururken güvenlik kemeri takmadığını bildirdi.” Arka koltuklardaki güvenlik kemerlerinin erişilebilir ve işlevsel olduğundan güvenilir olun,” dedi Uber, Salı günü Reuters tarafınca görülen sürücülerine verdiği bir tavsiyede. Uber yorum talebine derhal cevap vermedi. Bir şirket temsilcisi Reuters’e verdiği demeçte, SoftBank Group tarafınca desteklenen Hintli rakibi Ola’nın da geçtiğimiz haftalarda sürücülere güvenlik kemeri kurallarının uygulanması için bir tavsiye gönderdiğini söylemiş oldu. hükümet bununla birlikte dünyanın en ölümcül yollarına haiz bir ülkede yol güvenliğini çoğaltmak için bir takım önlemi zorlamaya çalışırken.Dünya Bankası geçen yıl Hindistan’ın yollarında bir ölüm bulunduğunu söylemiş oldu. Hindistan’da esasen arka koltukta oturan yolcuların güvenlik kemeri takmalarını mecburi kılan kuralları var, sadece yalnızca birkaçı uyuyor. Rs para cezası verilmesine karşın uygulama da zayıf. Uyumsuzluk için 1.000 rupi. Bir çok durumda, otomobil ve taksi sahipleri arka koltuklarındaki güvenlik kemerlerinin üstüne koltuk kılıfları koyarak kullanım için erişilemez hale getirir. Hindistan hükümeti ek olarak, otomobil üreticilerinin arka güvenlik kemerlerinin kullanımını mecburi kılmak için bir alarm sistemi kurmasını ve tüm araçlarda altı hava yastığı mecburi kılmasını istediğini söylemiş oldu.

Teknoloji Haberleri